Alla inlägg under juli 2014

Av Marcus Gunnarsson - 30 juli 2014 18:49

Vet jag skulle skriva, ventilera, ofta. Det går inte så jäkla lysande. Men det kommer. Tror jag.

Av Marcus Gunnarsson - 1 juli 2014 19:01

Vet att det varit jävligt klent med inlägg här. Skulle använda den här platsen till att skriva om sånt som kanske inte alltid är så uppenbart, låta det bli en ventil för sånt som jag kanske skulle vilja, men inte kunde, säga. Och sen glömde jag bort det. Men nu lovar jag att jag ska försöka skriva här i alla fall en gång i veckan, förhoppningsvis blir det fler.

Tanken är att det i slutändan kan bli en semibiografisk bok, som blandar verkliga och egenupplevda händelser med total fiktion ur någon annans ögon. Känns som ett kul och udda projekt. Verkar det snurrigt? Det är ingenting mot vad jag är...

Att jag väljer just det här forumet och inte bara att skriva och spara allt på disk har sina orsaker. För det första litar jag inte helt på att spara allt data på enbart ett media. Skulle något hända (stöld, krash, etc) så är allt arbete förlorat. Dessutom är jag extremt slarvig och har en tendens att slarva bort saker...

För det andra vill jag gärna ha feedback. Jag vill gärna veta vad som eller om det är bra eller dåligt. Dessutom är en blogg ett utmärkt forum för att både spara och sprida kortare berättelser utan någon speciell kronologisk ordning, vilket är ett plus.

Så häng kvar. Om ni orkar. Det kommer hända grejer. Jag lovar.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards